Wat zijn de all in kosten van een internationaal vrachtwagenchauffeur voor een werkgever?

Anders gezegd, bij welke prijs (totaal, all in per jaar) ben ik als eigen rijder duurder dan 'personeel in vaste dienst'?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je vraag is wel helder maar het berekenen van een tarief is erg afhankelijk van allerlei variabele. Wat voor soort vrachtwagen, cao overige kosten enz. Hoe de kostprijs op te zetten is dan de volgende vraag per km hoeveel beladen km per jaar maand week enz. Daarnaast kun je best wel iets duurder zijn dan vast personeel. Jij hebt namelijk het voordeel dat als ze je niet nodig hebben ze ook niet hoeven te betalen.
ronron1212
12 jaar geleden
Rij je binnenland, buitenland. Veel adressen of blokvrachten. Als jij eigentijdse bent heb je bik je opleiding daar toe toch geleerd hoe je dat kan berekenen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké je rijdt buitenland.