Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Alleen als je je niet lekker voelt.
Misselijk? Hoofdpijn? Koorts? Pijn in je gewrichten? (los van het tegelzetten dan...)
(Lees meer...)
14 jaar geleden
De meeste mensen komen in hun werk met veel andere mensen in contact. Elke dag een gezinnetje stelt daar in veel gevallen niet veel bij voor. midicatie lijkt mij op dit moment met het oog op de mexicaanse griep overbodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit elke dag in overvolle bussen en treinen, om vervolgens de hele dag te werken met mensen die in ándere overvolle bussen en treinen zitten om op hun werk te komen. En ik maak me niet speciaal zorgen.

Het lijkt me dat jij nou juist een baan met een lager risico hebt. Tenzij je met openbaar vervoer naar je werk moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist niet! Ik denk dat ik veel meer risico loop in mijn winkel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen er voor te zorgen dat je een gezond lijf hebt en een goede conditie kan er voor zorgen dat je waarschijnlijk geen griep krijgt.
Wel zijn er virus remmers als je al de de griep hebt.
Bij voorbaat medicijnen innemen helpt echt niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je wat aan je longen doordat je steeds met die lijmpoeder te maken krijgt die uit die zakken stuift bij het aanmaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding