Ik heb een bedrijf gehad is nu verkocht maar ben naar mijn mening oneerlijk behandeld

Toen de gebruikers vergunning werd ingevoerd moest ik 927 € betalen mijn buurman met een even groot bedrijfaa 320 € het is nu al 8 jaar geleden en nog zit het me dwars hun uitleg was maximaal 50 pers of tem hoogste 50 pers scheelt 1 persoon vandaar het verschil ik heb hier lang tegen geprotesteerd maar voor de gemeente was bij deze de zaak afgedaan kan ik hier alsnog op terug komen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus je had 51 personeelsleden in dienst. Jammer, maar regels zijn regels. Als het maximum 50 is, dan is het ook 50. Als ze 51 toestaan, dan is het logisch dat 52 ook eventueel zou kunnen en dan zou een bedrijf met 53 man ook kunnen protesteren, etc. Ergens moet een lijn getrokken worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat over het aantal toegestane gasten het is een klein restaurant nu is de vergunning wel gelijk kan ik nu nog bezwaar aantekenen of is de termijn verlopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, geen idee. Je kunt wel googlen op termen zoals verjaring. Maar mocht je nog binnen het bezwaartermijn vallen, dan is de kans klein dat de gemeente coulance is. http://nl.wikipedia.org/wiki/Verjaring

Antwoorden (1)

U schrijft dat het inmiddels 8 jaar geleden is dat dit speelde.
Het is waarschijnlijk verjaard maar dat kunt u navragen bij uww gemeente. Mocht u jaarlijks dit bedrag moeten betalen en is dat verschil in kosten er nog steeds, dan zou ik het alsnog aankaarten bij de gemeente.
Wat ik zorgelijker vindt, is dat u zich al 8 jaar loopt op te winden over deze oneerlijkheid.
Mocht u er geen invloed meer op hebben, adviseer ik u om het verlies te accepteren (na zo'n lange tijd) en u te richten op dingen waar u wel energie van krijgt! Het is zonder voor uzelf en voor uw omgeving dat dit zo een impact blijft houden. Hoe doet u dat met andere zaken waar u in het leven tegen aan loopt? Een dergelijke opwinding is slecht voor uw gezondheid en uw relatie(s) / klanten. Die frustratie uit zich bewust en onbewust en dat heeft weer een negatief effect op de kwaliteit van uw leven.
Ik wens u een mooi en ontspannen leven en goede zaken!