ik ging gister naar de albert hein om kaas te kopen. die bleek over de datum. kan ik mijn geld terugeissen als ik het bonnetje nog heb?????

kaas is mayonaise

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
ik vind eisen gelijk wel erg zwaar, ik zou er heen gaan en het uitleggen en waarschijnlijk bieden ze meteen aan die pot om te ruilen en krijg je excuses op de koop toe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, simpel, volgens mij mogen producten die over de datum zijn helemaal niet meer verkocht worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het wel zou mogen, ga ik een winkel in "over de datumproducten" beginnen.

Antwoorden (5)

Ja als je terug gaat en het bonnetje nog hebt moet dat geen probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeer zeker. Als ze aan de service nee zeggen vraag dan naar de supermarkt manager. Heb er zelf gewerkt dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk moet dat kunnen. Levensmiddelen mogen gewoon niet verkocht worden als ze over datum zijn.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet meer zo Kristal. Maar een beetje supermarkt zal dingen OP de uiterste datum proberen te slijten met een duidelijk teken dat ze op de datum zijn, dus ik denk dat dit een vergissing of een slechte vakkenvuller is geweest, en de vraagsteller kan zeker zijn/haar geld terugvragen.
Kristal
13 jaar geleden
In onze winkel (natuurvoeding) verkopen we ook nog producten op de uiterste verkoopdatum zelf, en dan met flinke korting, maar na die datum: hup alles eruit. Dat zou dan toch al helemaal bij een grote supermarkt zo moeten gaan?
Of is het wettelijk niet verboden, bedoel je dat Hippo?
Als kaas heel erg lang over de datum is, en zwaar verrot, dan lijkt de kaas soms op mayonaise.
Natuurlijk kun je je geld terugeisen en moet je de Voedsel- en Warenautoriteit infomeren, want zoiets mag niet voorkomen.
's Lands grootste kruidenier moet ook op zijn spullen letten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja! maar je kan ook een korting vragen, in het algemeen geven zijn 50% korting, uit mijn ervering.