Ik heb een stapeltje betaalde facturen liggen, welke ik het afgelopen jaar niet aan de boekhouder heb meegegeven. Is dit boekhoudkundig nog te doen?

Dus is het een probleem voor de boekhouder om oude facturen (achteraf) te verwerken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je boekjaar nog niet is gesloten kan hij ze nog verwerken.
Let er in het vervolg wel op dat je dit soort zaken niet te lang laat liggen geeft alleen maar veel kosten en extra werk
ronron1212
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een beetje boekhouder heeft dat zo verwerkt. Zolang het boekjaar nog niet gesloten is, kunnen ze er nog van alles mee doen.

Het is allemaal geautomatiseerd tegenwoordig, dus rekenen doet de computer wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang je de jaarrekening nog niet helemaal verwerkt is, kunnen deze facturen nog gewoon in het afgelopen jaar worden verwerkt. Wanneer je BTW plichtig bent kan de voorbelasting op deze facturen nog worden teruggevraagd bij de belastingdienst door het indienen van een suppletie omzetbelasting over 2010.