Wat is een redelijke termijn waar een offerte geldig is?

Dus ik schrijf een offerte uit, wil deze een bepaalde geldigheidstermijn geven. Wat is hierin een redelijke termijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Het hangt er wel een beetje van af wat je aanbiedt voor goederen of diensten. Gordijnen is iets anders dan tuinwerk.
Maar een maand zou ik zeker doen, en als het iets is wat niet erg fluctueert zou je drie maanden kunnen doen.
Wel verstandig om een termijn op te nemen, anders komen klanten er tien jaar later nog op terug ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een maand is toch wel gebruikelijk. Maar het hangt af hoe sterk jouw goederen of diensten fluctueren. Een offerte maken voor het maken van een gouden ring zou wel eens heel nadelig kunnen uitpakken als jij de ring moet maken en je hebt het goud nog niet ingekocht....