Onze omhulsel is van de schoorsteen gewaaid. Ik heb gebeld naar een sanitair en daarna naar een dakwerker.

De sanitair zegt dat dit voor een dakwerker is,daarna heb ik gebeld naar een dakwerker en hij zei dat dit voor een sanitair is.
Door wie moeten deze werken worden uitgevoerd?
Ik wil dat dit reglementair gebeurt!
Het omhulsel is de buis met het kapje van de schoorsteen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
juist ja,maar daar stond een taalfout in en ik had geprobeerd om de vraag te bewerken.
Dit lukte niet ,heb dus de vraag verwijderd als resultaat verloor ik drie punten.
De volgende keer mogen er van mijn part taalfouten is
staan:)
Rieneke1
13 jaar geleden
C +

Het beste antwoord

Bel gewoon een loodgieter Bepi, die lost het op!
Onder, en op het dak....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is het werk van de schoorsteenveger / schoorsteen technieker. In je vorige vraag had ik je een link gegeven van een bedrijf dat dit zo voor je oplost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is het werk van een schoorsteenveger. maar let op net op de tv gezien radar er zijn veel oplichters.

Toegevoegd na 19 seconden:
Kijk dus even op de site van radar
ronron1212