Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat heb je allemaal nodig als je een rijdende winkeltje wil beginnen zoals de srv?

Ik zou niet weten hoe ik zoiets moet aanpakken, Kan iemand mijn vertellen wat ik nodig heb en hoe dit aan te pakken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Middenstandsdiploma,
Inschrijving k.v.k.,
Vent/verkoopvergunning,
Auto,
Levensmiddelen,
Contracten met leveranciers,
Startkapitaal,
Bankgaranties.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Middenstandsdiploma hoeft niet meer...

Andere antwoorden (5)

Denk dat je eerst moet informeren bij de gemeente waar je wilt gaan staan met je wagen, of je wel een vergunning voor een standplaats kunt krijgen.

Daarna inschrijven bij de Kamer van koophandel

Indien je ook etenswaren wil gaan bereiden in je rijdende winkel, zul je ook een hygiëne certificaat moeten behalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
Een rijdende winkel heeft geen standplaats, die trekt rond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak wel maar niet altijd. Er zijn ook rijdende winkels die eveneens een vaste standplaats hebben, waar ze dus regelmatig te vinden zijn.
Ga eens naar de kamer van koophandel om te vragen
hoe je een bedrijfje start.

Groot verschillen met een gewone winkel is dat je een een rijbewijs en een ventvergunning nodig hebt. (En natuurlijk een SRV-kar.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf eerst een zaken plan. Ga daar mee naar de bank en kvk (kamer van koophandel). Dat moet namelijk. Als je dat gedaan hebt, heb je een tiental nieuwe vragen. :-)
Leuk idee hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad het je af, het is niet meer van deze tijd. Iedereen heeft tegenwoordig bijna een auto, internet, dus als je iets nodig hebt haal je het of je besteld het. Mijn oom had zo'n Srv wagen gehad en uiteindelijk moest hij het opgeven omdat het niet meer rendabel was, lange dagen,weinig verdiensten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad dit klopt, tegenwoordig is er ook gewoon in elk dorp een kleine supermarkt. Als rijdende winkel zijn je prijzen niet meer rendabel.
Een website waar je veel tips ook kunt vinden en krijgen over ondernemerschap (even aanvullend op eerdere antwoorden) is Higherlevel. Hier vind je ook veel informatie over hoe een zaak te beginnen door de zoekfunctie te gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding