Hoe kan ik mijn examengeld bij het CBR terugkrijgen, als ze mij niet het beloofde faalangst-examen hebben aangeboden?

Ik had recent een faalangst rijexamen voor mijn autorijbewijs. Kom ik daar aan met mijn rijinstructeur bij het cbr blijk ik een gewoon examen te hebben. Er was een fout gemaakt bij mij rijschool waardoor het examen niet goed aangevraagd is. Daarna natuurlijk gezakt helaas door zenuwen, moest ook meteen wegrijden. Zwart op wit heb ik alleen bevestigingen dat mijn rijinstructeur het heeft aangevraagd heeft bij de planning. Daarna was mijn examen geboekt. op goed vertrouwen heb ik het niet verder gecontroleerd. De factuur waar uitgebreide informatie in staat, had ik eerder proberen te openen online maar de website liep vast. In die factuur had ik op tijd kunnen zien dat het niet klopt. Rijschool is niet bereid om maar enigszins iets te compenseren.

Wat kan ik doen om minimaal mijn examen geld terug te krijgen ?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Cursussen
1.7K

Antwoorden (1)

Het CBR heeft kennelijk geen fout gemaakt. De fout ligt bij de rijschool. Die moet het vergoeden.
Je geeft aan dat zij daar niet toe bereid zijn. Toch zijn zij verantwoordelijk en zij dienen ook die verantwoordelijkheid te nemen. Probeer dit desnoods samen met je ouders te doen. Desnoods schriftelijk. Mocht dit niet lukken, zou ik een rechtsbijstand inschakelen.