Hoe kan je thuis de taal Farsi, een Perzische taal, leren met zo nu en dan begeleiding?

Farsi leren schrijven, alfabet en leren spreken. Niet te duur. Ik leer niet meer zo vlot. Tweedehands Woordenboeken, Farsi-Nederlands en Nederlands-Farsi. GRAMMATICA Intertaal. Eenvoudige kinderverhalen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Cursussen
1.6K
Antoni
3 jaar geleden
Je zou een oproepje kunnen plaatsen op een website voor vrijwilligers, bijvoorbeeld NLvoorelkaar: https://www.nlvoorelkaar.nl/.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt voor de link!

Antwoorden (2)

Probeer eens bij een asielzoekerscentrum in je buurt. Genoeg mensen die daar wonen die Farsi spreken en wellicht willen ze je wel helpen het te leren in ruil voor wat Nederlandse les.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Op italki.com vind je een leraar voor online lessen. Er zijn meer van dit soort sites.