Welke thuisstudie is aan te raden voor natuurkunde?

Ik zit nu in 5VWO, ik wil straks graag geneeskunde gaan studeren maar ik mis natuurkunde in mijn pakket. Ik heb verschillende thuisstudies bekeken maar kan nergens echt vinden welke nou het beste zijn. Bijvoorbeeld NTI, LOI of NHA? Verder vraag ik me af hoe veel uur je per week gemiddeld kwijt bent aan deze thuisstudie en wat verdere ervaringen zijn met het later halen van een natuurkunde diploma.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Cursussen
1.9K

Antwoorden (1)

Heb je wiskunde-B in je pakket? Zoniet, moet je dat ook zeker nog doen.
Als je de natuurkunde in één jaar wilt doen ben je zeker 5 uur per week bezig.
Welke thuisstudie je doet maakt niet veel uit.