Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een goede eerste indruk?

Ik begin morgen aan een nieuwe baan en zu graag tips krijgen om een goede indruk te maken bij mijn nieuwe werkgever(tnt paket dienst)
Alle ideen zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
995

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wees niet kritisch, laat alles over je heen komen. Wees enthousiast en schrijf de dingen die je moeilijk vind om te onthouden op en stel je vragen om het moment dat het nodig is.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dingen opschrijven vind ik echt een heel goed idee ik heb gelijk een schrijf blokje naast mn spullen voor morgen gelegd plus1 :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ladys and gentelmen we have a winner
bedankt voor antwoord

Andere antwoorden (8)

Begin met op tijd te komen!!

De rest is gewoon je best doen, niet overdrijven en jezelf blijven. Je bent tenslotte aangenomen om wie je bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je koffie o.d. gaat halen, vragen of iemand anders ook iets te drinken wenst (collega's) en bij een werkgever, zodra je even tijd hebt, vragen of je iets voor hem kan betekenen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wijsneus
Eerlijk zijn, als je iets niet begrijpt dat gewoon zeggen.
En als er een vast koffiepauze is, niet te vroeg gaan roepen dat je de koffie wel even haalt.
En als "men vergeet " je voor te stellen aan de collega's doe het even zelf
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
Nette kleding dat ziet er representatief uit. Meestal zoeken ze ook naar enthousiaste mensen dus doe alsof je er zin in hebt. Als je er echt zin in hebt dan hoef je niet net alsof te doen overigens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon jezelf zijn. Anders val je later tegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je nieuwe collega's ontmoet: geef een stevige hand, kijk de mensen recht in de ogen en zeg duidelijk je naam. Daarmee maak je een sterke eerste indruk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer niet te veel indruk te maken, daar kunnen mensen zich ook aan ergeren. kijk de persoon altijd recht in zijn of haar ogen aan, maak alvast een lijst met vragen die je wilt stellen zodat je goed voorbereid overkomt.
stevige handruk geven en probeer de namen van de personen die je ontmoet te onthouden. probeer ook iets van het bedrijf zelf te weten te komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees enthousiast. Toon interesse in je collega's. Stel je sociaal op!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding