Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke raffinaderijen / chemische bedrijven bieden groepsvervoer aan? zie uitleg

Hallo,

Ik ben 21 en heb onlangs mijn Vapro B en AOT (Allround Operationele Techniek) diplomas behaald en ben op zoek naar werk. Dit wil alleen niet opschieten omdat ik nog geen rijbewijs/eigen vervoer heb. Omdat ik financieel alles alleen moet doen zie ik dit op de korte termijn ook niet gebeuren (heb al wel mijn theorie) maar nu krijg ik dus afwijzing na afwijzing omdat ik dit nog niet heb.

Mijn interesses liggen in de petrochemie of op de tweede plaats in de chemische sector. Dus mochten jullie bedrijven weten die dit aanbieden dan hoor ik het graag. Wellicht in de europoort of botlek? In princiepe maakt het niet heel veel uit waar het is als het maar groepsvervoer heeft want ik woon zelf in Zeeland en aangezien ze daar al helemaal niks meer hebben aan industrie zit naar mijn weten zoiezo al niks ander op dan verhuizen.


Uw hulp zou erg gewaardeerd worden want hierdoor kan ik mijn kansen vergroten op een baan, die ik keihard nodig heb.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
779

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Helaas, of je zou moeten carpoolen.
Maar in de petrochemi en dan met name de offshore hebben ze een vaak een pendel.
Vaak is dat een collega die tegen een vergoeding een bepaalde route afrijd om zo collega's van huis te halen.
Buurman van mij deed dat ook altijd, haalde ze op en bracht ze naar de helipad in Den helder en bracht ze natuurlijk ook weer naar huis.
Informeer er maar gewoon naar, doch beter was natuurlijk als je gewoon je rijbewijs en eigen vervoer had.

Succes, je zal het nodig hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding