Als je een dag zou krijgen om je werkleven te overdenken en nieuwe plannen te maken, hoe zou je dat aanpakken?

Dus komende hemelvaart ga je eens niet naar familie, kermis of popconcert maar ergens "op de hei" om nieuwe plannen te maken voor je werk en leven.
Ergens een mooie locatie, met rust en ruimte.
Je kan elk hulpmiddel en methode gebruikten die je handig vindt, alles staat er ter beschikking.

Hoe zou je dit aanpakken? Met welke activiteiten deel je de dag in? Wat zou jij doen? Welke hulpmiddelen zou je gebruiken?

Je hebt van 0800 tot 2200.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

En met nieuwe plannen bedoel je een andere baan zoeken ofzo?

Ik zou eerst een pot koffie zetten en dan zou ik voor mezelf eerst wat lijstjes maken:
- Mijn wensen en ambities
- Mijn huidige mogelijkheden om die wensen en ambities te verwezenlijken in mijn huidige baan
- Voor- en nadelen van veranderen van baan
- Vacaturesites bekijken om te zien wat er eventueel zoal aangeboden wordt.
- CV bijwerken
- Eventueel brief schrijven.

Dan zal ik nog wel enkele uren overhebben en die gebruik ik dan maar om toch nog iets aan mijn hemelvaart te hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jojo;

Ik denk niet dat ik dat zou kunnen, zo'n grote ommezwaai op een tevoren vastgesteld tijdstip in te plannen. Zulke grote wijzigingen hebben volgens mij meer plan- en denktijd nodig die zich bovendien niet zo makkelijk zal laten schedulen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou een doos paddo´s nemen, opeten en alles wat er kwam laten gebeuren... En ik kan je nu nog niet zeggen wat er uit zou komen, dat laat ik je wel weten als ik de ervaring gehad heb...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige wat je nodig hebt is een leeg velletje papier. Stel jezelf de vraag: "als ik helemaal opnieuw zou moeten beginnen, wat zou ik dan doen en hoe bereik ik dit?"

Laat alles wat je de afgelopen jaren hebt gedaan los en begin bij de basis.