Dat is een kwestie van rondvragen bij de plaatselijke supermarkten. Veel supermarkten zijn namelijk in handen van franchisenemers, die zelf mogen bepalen, hoeveel ze hun medewerkers willen betalen. Zolang het maar minstens minimumloon betreft uiteraard.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Een supermark is niet verplicht om je meer dan het minimum jeugdloon te betalen, dus ik denk ook niet veel supermarkten daarvan af zullen wijken, hoe minder kosten, hoe meer winst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het niet allemaal hetzelfde? Supermarkten CAO?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dochter heeft als cassiere bij Praxis gewerkt. Tussendoor spiegelen en vakken vullen, bijna de gehele winkel gehad. Vooral met die afwisseling, dat beviel haar goed, en ze verdiende aardig.
13 jaar geleden
Mijn zonen waren allebei echte AH fans:
Leuke sfeer, goede verdiensten, duidelijke afspraken, prettige leiding.

Het hangt natuurlijk van het filiaal af.
En ga het vragen bij de supermarkt in de buurt.
Tenzij je het niet erg vind om -tig minuten verder
te fietsen voor een paar centen meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit niet zo veel verschil in. Bijna hetzelfde bij alle supermarkten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nergens,het is een slechte waardeloze CAO

ga ergens werken in de kassen of zo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uurloon C1000 3,50 euro
als 16 jarige.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een dochter van een vriend werkt bij BAS*. Het schijnt dat ze daar (veel) meer verdient dan bij bijv. de LIDL en AH.
* BAS is ook bekend onder Dirk en Digros.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij bij AH. Die heeft een eigen Cao met hogere salarissen dan de algemene supermarkt-Cao.
Nadeel is alleen dat AH het beleid heeft om 16-17-jarigen niet veel uren te laten werken, zodat je uiteindelijk nog niet veel overhoudt.