Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn er goede studies die je vanuit huis kunt doen? met gebruik van computer bv...

hebben die diploma's echte waarde, hoe word dat vanuit werkgevers gewaardeerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
802

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het studies zijn waarbij je staatsexamen kan doen, dan is het staatsexamen even waardevol als dat je op een andere manier voor het staatsexamen zou hebben gestudeerd, misschien zelfs waardevoller omdat het toch getuigd van een hoop motivatie vanuit jezelf om dit te willen afronden.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je wel,dat geeft me een zekerder gevoel!

Andere antwoorden (3)

een thuisstudie vraagt om discipline
want je zit thuis en t is zo makkelijk om te zeggen.. vandaag doe ik niets of laat maar ik krijg zo bezoek..
en ja je diploma's zijn zeker echt wat waard
hoe je studeert is niet aan de orde als je slaagt en je diploma hebt ..dat telt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je graag thuis wilt studeren zou ik eerst kijken wat de stof is die ze bij een examen vragen, boeken kopen, zelf studeren, en als jij denkt dat je genoeg hebt gestudeerd een examen aanvragen.. Zo heb je van niemand tijdsdruk en zit je ook niet vast aan een of andere vage instelling die alleen maar geld kost..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik volg een studie aan de Open Universiteit. De eerste ontmoeting met mijn begeleider gaat persoonlijk, maar alle vervolgafspraken doen we via Skype met een webcam. Scheelt me 10x heen R'dam <> E'hoven en weer rijden.

En ja, een diploma van de OU heeft echt waarde.

Enige vreemde is dat ik zonder moeite 10x de kilometers zou declareren, maar moeite heb om 100 piek voor de webcam terug te vragen. Maar dat was je vraag niet...
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding