Zijn er nog betaalde vacatures te vinden van gastvrouw ?

Bij een gemeente/provincie/ziekenhuis/verzorgingstehuis of zo. Ik kan geen een vacature van gastvrouw vinden fulltime bij een gemeente b.v. Terwijl er zoveel gemeentehuizen zijn.

Toegevoegd na 28 minuten:
Het liefst gastvrouw binnen gemeente/provincie/overheid of bij een non-profit organisatie. Het liefst niet in het bedrijfsleven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Annswers
13 jaar geleden
Welke omgeving ongeveer? Aantal uren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het liefst in omgeving van Eindhoven, Best, Den Bosch/Tilburg/Cuijk, Boxmeer, Malden, Nijmegen. 36-40 uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook gewoon open sollicitatie doen bij de gewenste gemeentes. Zorgen dat je cv goed is, misschien zijn ze stiekem wel op zoek of binnenkort.

Antwoorden (3)

Die zijn er.
Ik weet niet waar je woont maar kijk maar even bij Megajobs

Toegevoegd na 1 minuut:
En googel voor de rest even op; gastvrouw vacatures.

Toegevoegd na 11 minuten:
http://vacatures.trovit.nl/eindhoven-gastvrouw

Toegevoegd na 12 minuten:
Via google nog meer, gastvrouw vacatures regio eindhoven

Toegevoegd na 23 minuten:
We gaan maar door he?, nu even kijken bij google;

gastvrouw vacatures overheid regio eindhoven

Daar staan er genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het liefst in omgeving van Eindhoven, Best, Den Bosch/Tilburg/Cuijk, Boxmeer, Malden, Nijmegen. 36-40 uur.
http://www.hostessservice.nl

Is op oproepbasis, maar wellicht iets voor erbij of tot je iets vast gevonden hebt.

In jouw omgeving hebben ze vaak werk.
13 jaar geleden
ken je de site van brabantzorg.net al?
anneliez