Hoe kun je op legale wijze 50.000 tot 100.000 euro verdienen in een jaar tijd?

En dan ook nog eens zonder investreringskosten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan je iets?
Kimath
13 jaar geleden
als je het antwoord weet, kun je dat mij ook laten weten? Dat wil ik ook wel :D

Antwoorden (14)

Een goede job zoeken ;)

Toegevoegd na 48 seconden:
Tevens is alles wat je verdient legaal als je het aangeeft.
Natuurlijk spreek ik wel niet van bvb de inkomsten van een gestolen auto verkopen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een evenement organiseren en met de leveranciers afspreken dat je ze na afloop betaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder investeringskosten?... Zelfs een kraslot kost geld, dus 'zomaar' veel geld verdienen is lastig. Personen met een succesvol bedrijf hebben daar vaak jarenlang hard voor gewerkt en daar gaat heel veel geld in zitten... Ik denk niet dat iemand succesvol kan zijn zonder daar geinvesteerd te hebben. Talent ontwikkelen is een en al investeren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat je profvoetballer wordt, dan verdien je nog veel meer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wilt investeren zou ik zeggen, ga je geld beleggen en koop aandelen, of koop en verkoop huizen!

Toegevoegd na 7 minuten:
of natuurlijk gewoon trouwen met een rijke oude vent en wachten...maargoed dan is niet echt""verdienen"..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je erg moet uitkijken met beleggen. Veel mensen zijn erg veel geld kwijtgeraakt door in het verleden te investeren en zijn hun geld nu kwijt of zelfs een schuld doordat de inverstering tegen viel.
Ha, die Parou;

Als dat helemaal zonder investeringskosten eenvoudig mogelijk was zouden veel meer mensen dat doen, lijkt me. Even er vanuit gegaan dat je niet op toevalligheden als erfenisjes, rijke echtgenoten of jackpotjes (die trouwens ook al een investering vragen) rekent zul je er dus voor moeten werken. En om dat soort bedragen te verdienen zul je ofwel een eigen zaak moeten beginnen die een goede dienst of product aanbiedt en heb je aanloopkosten, danwel een baan moeten vinden in iets waar je heel goed in bent en dan heb je behalve eventuele opleidingskoten altijd nog de gewone beroepskosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bedrijf beginnen als je een goed product hebt of een heel goede baan zoeken.
13 jaar geleden
Gaan pokeren... je via internet gratis kwalificeren voor een groot internationaal live-event.
Je koopt je eerst in met 0 cent, dan moet je erg hooog eindingen in het toernooi. Daarmee verdien je een ticket van 10 cent, dan van $1,- dan van $10,-

Dit gaat door totdat jij de buy-in van de WSOP (world series of poker) bij elkaar hebt. Als je je zo kwalificeerd via inetrnet kost het je niets want je krijgt er altijd een vliegticket, hotel en zakgeld bij. Dan moet je bij de WSOP in de top +/-150 eindigen(5000 deelnemers).

Als dit je lukt heb je niets uitgeven, en leuke tijd gehad en minimaal $70.000,- op zak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
makkelijker gezegd dan gedaan :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je natuurlijk wel eerst even supergoed leren pokeren.
Je kunt er toch ook mee verliezen lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op deze manier kan je wel verliezen je bent dan uitgeschakeld, je hebt dan echter geen geld verloren dus geen investering. Als het mislukt probeer je het gewoon overnieuw, op internet kun je overal gratis orrnooien spelen, voor kwalificaties tot uiteindelijk de WSOP, deze heeft in totaal iets van twintig miljoen prijzengeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je invetsring is en blijft 0
Ik hoop dat je een paperclip hebt die je wilt investeren. Daar kan je namelijk heel ver mee komen!

Het is Kyle MacDonald gelukt: Na een jaar ruilen heeft hij eindelijk een mooi huis met twee verdiepingen waar hij en z’n verloofde voor de rest van hun leven kunnen gaan wonen.
Zijn rode paperclip werd een potlood, het potlood een deurknop, de deurknop een oven, de oven een generator, de generator een platencontract, het platencontract een skivakantie, de skivakantie een bestelauto, de bestelauto een namiddag met zanger Alice Cooper, de namiddag met Alice Cooper een rol in een film, de rol in een film een huis. En het huis houdt Kyle, want dat was zijn doel toen hij met ruilen begon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een *gat in de markt* vinden.

denk aan het ventje van bellen.com of aan degene die de 1 miljoen pixels verkocht aan reclame (voor een dollar per pixel)

als iemand je daar een antwoord op zou kunnen geven, denk ik niet dat hij dit antwoord zal geven, en er lekker zelf van gebruik zal maken.
13 jaar geleden
handel,.....en de kansen pakken die je krijgt.....iedereen krijgt kansen, alleen de meeste mensen zien het niet en pakken het niet op.....meestal bang om te falen.
klein voorbeeld;.....toen mijn vader zijn huis leegstond werd ik door iemand bijna gesmeekt of ie hem niet mocht huren......in overleg met mn vader is dat toen gebeurd.
(inmiddels verhuur ik onroerend goed omdat ik dacht dat er wel meer vraag naar was,en dat bleek een goede zet)
maar een kant en klare oplossing zal niemand je kunnen geven;dan deden ze het zelf wel.
je moet zelf de puzzel op het juiste moment in elkaar zetten en lef hebben.
don't give up !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje fatsoenlijke baan zoeken. Maar ook daar moet je voor investeren; studeren, hard werken en op het jusite moment 'een wit voetje halen' bij de baas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GELD VERDIENEN met PayPal,bewezen op tv, in de Oprah Winfrey Show,Dateline, 20/20,en zelfs Wall Street Journal. (U.S.A.)
”MAKING BIG MONEY USING PAYPAL”
SPEND $ 6 AND MAKE THOUSANDS.

Het is geen grap,investeer slechts $ 6 (of Euro’s) en binnen een korte periode kun je er een paar duizend terug verdienen,op geheel legale en eenvoudige wijze.

Toegevoegd na 42 seconden:
http://www.onsforum.nl/forums/topic/4195/1#58810
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik een kind was had je al zulke kettingbrieven, en er zullen heus wel een aantal mensen op reageren, maar ik zou er niet teveel op rekenen.
sterredag
13 jaar geleden
dit is een piramide "spel" en is in ieder geval in nederland verboden.
Je kunt ook op je rug gaan liggen of ergens langs de straat gaan staan. Schijnt veel geld op te leveren