Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een site of iets waar je alles kan leren over een eigen bedrijf opzetten/runnen?

Ik ben echt een dummy, ik zou er alles over willen leren. Bedankt!
PS het is een eigen reclamebureau.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik zou beginnen op de site van de Kamer van Koophandel, daar vind je veel info met betrekking tot het starten van een bedrijf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tijd meelopen op een reclame bureau, daar doe je de beste leer ervaring op. En natuurlijk de KVK bij je in de buurt.
En verder op de antwoorden kijken van iemand die deze vraag al had gesteld.

http://www.goeievraag.nl/vraag/site-leren.41366
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.carrieretijger.nl kun je veel informatie vinden over allerlei zaken waaraan je moet denken als je een eigen bedrijf op zet. Bijvoorbeeld informatie over de verplichte inschrijving bij de Kamer van Koophandel, fiscale aspecten, boekhoudkundige aspecten, het werven van opdrachten enz. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt een dummy bent zou ik niet voor mezelf willen beginnen.
Maar de KvK heeft spreek uren en cursussen waar je voor weinig geld je veel kunt leren.
Vooral over administratie en aanverwanten zaken zoals btw en overige belastingen is het handig om te weten waar je aanbegint.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding