Ja staat ook in je cao vermeld!

Toegevoegd na 1 minuut:
Eerste ziektedag is op je eigen kosten, daarna voor de baas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hij mag het doen, maar het is héél harteloos...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat in je contract of CAO staat, dan mag dat.

Twee wachtdagen voor eigen rekening zijn trouwens heel gebruikelijk. De bedoeling hiervan is uiteraard om onterechte ziekmeldingen (voor een voetbalwedstrijd/dagje strand/baaldag) te ontmoedigen. Kwestie van de goeden die lijden onder de kwaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ yep mag alleen als het ook vastgelegd is, anders is ziek zijn en verlof opnemen een combinatie die niet toegestaan is.