Ik ga binnekort bij een detacheringsbedrijf werken genaamd Centric. Wat is het minimumloon?

29 juli word ik 20 jaar. Centric, detacheringsbedrijf werkende als ICT Starter. Wat is het minimumloon? Dan kan ik rekening houden met het bedrag zodat ik niet ineens 200 onder het minimum zit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Gefeliciteerd! Ik ken Centric als een fatsoenlijk bedrijf, dat jou niet zal bedonderen. Ze zullen je dus nooit minder dan het minimumloon bieden - zo stom en onfatsoenlijk zijn ze echt niet! Mocht er toch iets fout gaan, waardoor je toch minder krijgt dan het minimum, dan overtreden ze de wet. Je kunt dan altijd later alsnog het minimumloon bedingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel:
Zou ook mijn reactie zijn...het is dat ik geen plus kan geven op reacties.

Antwoorden (3)

20 jaar per uur:
€ 5,58 (5,55)
€ 5,29 (5,26)
€ 5,02 (4,99)
bij respectievelijk 36, 38 en 40 uur per week. De bedragen tussen haakjes zijn van januari 2010.

Toegevoegd na 1 uur:
In antwoord op je vraag: € 870,85 per maand of € 200,95 per week.

Maar klik de link even aan, daar staan complete schema's met diverse bedragen.

Succes met je nieuwe baan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En het maandsalaris?
20 jaar
% van het minimumloon: 61,5
Bruto per maand: 865,65
Bruto per week: 199,75
Per dag: 39,95

Toegevoegd na 31 seconden:
Bedragen minimumloon per 1 januari 2010
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb je onderstaande link meegestuurd met de CAO uitzendkrachten. Detacheerders vallen daar ook onder. Kun je meteen je salaris zien.