Hoe kom ik als 14 jarige snel aan €60?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien ook even bij Claudia en Estella nagaan. Die zijn iets jonger, maar wellicht vind je op hun vraag ook goede antwoorden die jij kunt gebruiken: http://www.goeievraag.nl/vraag/12-jarige-snel-geld.65540

Antwoorden (6)

Twintig lege bierkratjes bij de super inleveren. Ná gisteren moet dát een makkie zijn......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12 auto's wassen voor 5 euro per auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klusjes doen in de buurt. Bejaarden willen vaak wel.
Geld lenen bij je ouders wil vaak ook.
Spullen verkopen via Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Auto's van de buren wassen. Hond uitlaten. Stoep van onkruid ontdoen. Kleine klusjes voor je buren doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mooie voorbeelden die al gegeven zijn kosten in ieder geval meer tijd dan (gezien de haast) je nodig hebt voor ze uit te geven !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien als je aan je ouders verteld waarom je het nodig heb en je ze heel lief aankijkt, krijg je het...
Anders zijn er ook nog omaatjes..

Toegevoegd na 28 seconden:
Vroeger werkte dit SOMS bij mij.