Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij welke instantie kan iemand terecht als problemen op de werkvloer zijn?

Ik ervaar problemen in mijn team , ik was nooit ingewerkt nu krijgen al mijn collega’s het interessante werk en wordt ik constant vergeten/ genegeerd voor projecten. Mijn manager zegt constant dat hij dit zal veranderen het gebeurt maar niet. HR zegt dat ik bij m’n manager terecht moet en de vertrouwenspersoon zegt dat zolang ik geen bewijs heb dat ik als persoon wordt gediscrimineerd wat zeker het geval is er niks opgelost kan worden. Heeft iemand tips ?

6 maanden geleden
tinus1969
6 maanden geleden
Staat de belofte van je manager mbt veranderen op schrift, in bv email?
Anna95
6 maanden geleden
Nee helaas niet, als ik dit vraag krijg ik altijd de tekst , laten we even gaan praten zo. Ik heb wel heel veel teams berichten waar ik van alles vraag
Thecis
6 maanden geleden
Dat is ook bewijs dat je je ingexet hebt. Wel afhankelijk van hoe je het verwoord hebt. Ik persoonlijk zou op een gegeven moment eventueel naar mijn managers manager gaan of een mail maken naar mijn manager met een opsomming van alle momenten dat het aangekaart is en niets mee gedaan is. Kopieer hier in ieder geval HR bij in en jezelf in de bcc (je persoonlijke email).
Zorg dat je al je berichten gescreenshot hebt op je eigen telefoon of naar je eigen mail. Bouw een dossier op. Dat heb je sowieso nodig. Neem desnoods je gesprekken met je manager op. Zorg voor objectief bewijs, anders heb je slechts een mening. Heb ook je beoordelingen gebackupt.
Anna95
6 maanden geleden
Ik vraag steeds naar werkzaamheden of ik iets kan oppakken en er wordt altijd gezegd nee dat doen de anderen wel die hebben meer ervaring. Er wordt mij constant ook gevraagd waarom ik denk dat dit het geval is en waarom anderen meer weten dan ik etc. Het probleem is denk ik dat ook al heb ik bewijs kan er toch gekozen worden dat mijn contract niet wordt verlengt maar ja ik kreeg helaas de kans niet om überhaupt te groeien
Thecis
6 maanden geleden
Is er in het reglement een optie om een officiële klacht in te dienen?
Anna95
6 maanden geleden
Niet zover ik weet helaas
Ikhebgeenidee
6 maanden geleden
https://meld.nl/melding/discriminatie/discriminatie-op-de-werkvloer/
Je hebt het er over dat je contract niet verlengd gaat worden. Steek tijd en energie in het vinden van een andere werkgever, waar je je wel thuis voelt.
Anna95
6 maanden geleden
Bedankt voor alle reacties. Deze industrie is helaas zo , gedomineerd door mannen die vrouwen te dom vinden
ronron1212
6 maanden geleden
@Anna95 welke industrie is dat dan?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing