128 uur contract maar te weinig ontvangen, mag dat?

Ik heb dus een 128 uur contract maar nu hebben ze me minder laten werken mogen ze me in eens minder geld geven

een maand geleden
tinus1969
een maand geleden
Hoe kom je aan een contract voor 128 uur? Dat is veel meer dan een normale werkweek.
Ritsuka
een maand geleden
128 uur werken in een week? Hoe dan?
Vklasener
een maand geleden
Per maand natuurlijk
Ritsuka
een maand geleden
Meestal word bij een werk contract gesproken van X uren in de week.
32 uur per week bedoel je dus.
Vklasener
een maand geleden
Ja dat bedoel ik
tinus1969
een maand geleden
32 uur per week is geen 128 uur per maand. Een maand is meer dan 4 weken.
Maar verder is dit simpel, contract is contract. Je werkgever moet gewoon betalen.
Vklasener
een maand geleden
Oke bedankt want ze komen met allemaal rare smoesjes aan

Geef als eerste antwoord