Wat is het verschil tussen fase A en B bij een uitzendbureau?

Bij veel uitzendbureaus is het zo dat als je na een bepaalde tijd nog steeds in dienst bent, dat ja dan van fase A naar fase B gaat. Dat is dus een verbetering maar ik snap niet wat dit verschil nou werkelijk is. Heb je in fase B bijvoorbeeld dan meer rechten als iemand in fase A? Of krijg je bijvoorbeeld sneller voorrang op bepaalde dingen etc?

3 maanden geleden
TurfGraver
3 maanden geleden
Er is blijkbaar ook een face C:
https://www.jex.nl/blog/het-verschil-tussen-a-b-en-c-contract

Geef als eerste antwoord