Mag je als WO bachelor student een hbo minor volgen op een hogeschool?

Het lijkt me namelijk leuk om een wat praktischere minor te doen richting journalistiek. Maar ergens zag ik iemand zeggen dat het niet mag, maar voor de rest kan ik dit nergens vinden.

3 maanden geleden

Antwoorden (1)

Ja, dat mag. Het kan wel zijn dat de punten die je bij deze specifieke minor kan behalen, niet inzetbaar zijn bij je hoofdstudie. Maar de minor volgen kan dus wel.
AlphaLimaSierra
3 maanden geleden
tinus1969
3 maanden geleden
Kortom, het mag dus niet als onderdeel van je WO studie.
AlphaLimaSierra
3 maanden geleden
@tinus Dat is geen goede samenvatting. Piens zal bij zijn/haar opleiding moeten informeren of de uitgekozen minor geaccepteerd wordt.
HannekeJanssen
3 maanden geleden
Heeft journalistiek niet een beperkt aantal plaatsen? Even los van de hoofdvraag - kan iedereen daatr terecht die wil?