Wat moet je aanvinken bij het aanvragen van een visum naar de Filipijnen als je daar een onbetaalde stage gaat doen bij een overheidsinstantie? Werk of toerisme?

4 maanden geleden
tinus1969
4 maanden geleden
Vraag dat aan het stage adres (dus in de Filippijnen) Waarschijnlijk werk.
tinus1969
4 maanden geleden
En lees de visum voorwaarden (desnoods met google translate). Meestal mag je met een toeristen visum niet werken (dus ook niet onbetaald) en geen onderwijs volgen.

Geef als eerste antwoord