Voor de opleiding chirurgie heb je als basis een vwo opleiding nodig.
een jaar geleden
ronron1212
een jaar geleden
De vraag komt uit Belgie bso is een van de opleidingen in Belgien daar kennen ze geen vwo @jc54
Antoni
een jaar geleden
Voor een universitaire opleiding in Vlaanderen is de vooropleiding aso het beste. Het algemeen secundair onderwijs (aso) is vergelijkbaar met het Nederlandse vwo. Het onderwijs van het aso bereidt voor om verder te studeren aan een universiteit of een hogeschool. Het is niet gericht op concrete vaardigheden of beroepsbekwaamheid die onmiddellijk op de arbeidsmarkt kunnen worden gebruikt.
Nee, chirurgie is een specialisatie die alleen aan universiteiten wordt aangeboden. BSO studenten kunnen geen chirurgie volgen aan een universiteit.
10 maanden geleden