Hoe kan je vervoegd examen doen? en welke scholen staan dat nou toe?

Ik zat vorig jaar op het vwo maar ben toen heel dom blijven zitten en gezakt naar de havo en nu wil ik het liefst gewoon heel snel terug naar vwo of gwn naar de hbo. Mijn school zelf is ook heel streng.

een jaar geleden
1.4K
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Vervroegd examen lijkt mij sterk. In welk leerjaar zit je nu? Hoe oud ben je? Als je namelijk 21 jaar bent, mag je naar het hbo en kiezen voor de 21 jaar regeling
ronron1212
een jaar geleden
De staats examens zijn op vaste momenten en die worden niet door de school bepaald
erotisi
een jaar geleden
Via havo naar hbo is toch sneller?

Antwoorden (1)

Veel scholen staan vervoegde examens toe. Je kunt contact opnemen met je school om te vragen of dit mogelijk is. Als je school het toestaat, kun je een verzoek indienen bij de examencommissie. Zij beoordelen je verzoek en bepalen of je een vervoegd examen mag doen.
9 maanden geleden