Ik ben 56 jaar, werk 12 uur p/wk met een vvt coa. hoeveel vakantie-uren heb ik per jaar?

Incl leeftijd compensatie

een jaar geleden
1.2K
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Kijk in de cao.
ronron1212
een jaar geleden
Net zo veel maar dan in verhouden met een fulltimer.
Ritsuka
een jaar geleden
Opgebouwde vakantie uren kun je op je loonstrook zien
Kitbak
een jaar geleden
Ik snap de omrekening met de fulltimer en het cao en loonstrookje. Ik heb moeite met de extra vakantiedagen van mijn leeftijd en de omrekening daarvan
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Ik lees in hoofdstuk 6 niks over extra vakantiedagen ivm leeftijd

Antwoorden (1)

Volgens de VVT-CAO heb je, bij een fullt-time dienstverband van 36 uur recht op 144 wettelijke en 93,4 bovenwettelijke vakantieuren per jaar, dus in totaal 237,4 vakantieuren.
Jij werkt 12 uur per week. Dat betekent dat jij recht hebt op 237,4/3 =79,13 uur per jaar (48 wettelijke en 31,13 bovenwettelijke vakantieuren)
een jaar geleden
Kitbak
een jaar geleden
Dank je wel!