Kan ik solliciteren zonder vacature?

Ik wil graag bij de Albert Heijn solliciteren maar er is geen vacature beschikbaar, kan ik met dit formulier naar bijvoorbeeld de balie gaan https://tinyurl.com/y7nh28ll (ik heb deze online gevonden). Ik wil namelijk interesse tonen maar is dit wel de goede manier, of moet ik eerst er heen gaan voordat ik het formulier inlever?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Een "open" sollicitatie kan altijd, ook als er (tijdelijk) geen vacatures zijn. Het geeft je interesse aan. Je kunt er dan best een begeleidend briefje bij doen, zo van: 'hoewel ik weet dat er momenteel geen openstaande vacatures zijn, wil ik toch solliciteren op de functie van........Hierbij heeft U mijn gegevens, voor als er binnenkort een vacature vrij komt.
Met vriendelijke groet,
(Naam)....... enz.
6 jaar geleden
ja, dit heet dan een spontane sollicitatie en houdt in dat zij je contacteren wanneer ze en geschikt plekje voor je vrij hebben.