kan ik beter kiezen voor een groot of klein modellenbureau?

Hallo, momenteel zit ik bij een klein modellenbureau. Overigens word ik nu vaak gescout door grote modellenbureaus. Kan ik beter kiezen voor een klein of groot modellenbureau?
Gr.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Groot is niet altijd beter.

Als dit je huidige bureau is, zou je niet over hoeven te stappen:
- het bureau past bij jou, begeleidt je goed en jij voelt je er thuis.
- je krijgt voldoende en bij jou passende opdrachten.
- je ambieert geen internationale carrière (Grote bureaus hebben vaak meer en betere internationale connecties).
SimonV