Wat krijg ik betaald?

Ik heb een contract van 6 uur per week, bepaalde tijd en bij een supermarkt. Ik heb deze maand 2 week vakantie gehad. Ik heb dus nu mijn loonstrookje bekeken en hier krijg ik alleen mijn gewerkte uren uitbetaald NA die 2 week. 14,5 uur x €4,99 = €72,36 (+nog ongeveer €25 aan toeslagen, uitbetaalde adv, vakantie uren en wat anders wat ik niet snap). Maar ik heb toch nog recht op 12 uur extra aangezien ik minimaal 6 uur per week moet werken en 2 week vakantie heb gehad. Dus 12 uur x €4,99 = €59,88 extra. Of heb ik hier geen recht op omdat ik maar 6 uur contract heb?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je krijgt dat geld alleen als je voldoende vakantieuren hebt om op te nemen. Je geeft al aan 25€ te hebben gekregen, het lijkt er dus op dat je niet genoeg vakantieuren had.