Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er betrouwbare thuiswerk-bedrijven?

Ik ben op zoek en kom alleen maar bedrijven tegen waar je een boek moet kopen (en het thuiswerk is dan niets anders als datzelfde boek wederverkopen), of bedrijven die iedere maand geld willen afschrijven voor "bemiddeling". Welke thuiswerkorganisatie is er wél betrouwbaar? Ik zoek ervaringen van mensen die er daadwerkelijk mee samenwerken en er succes mee hebben.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
878

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze zoeken mensen bij Annie Connect. Dit is een 'callcenter' dat vooral werk doet voor goede doelen, en dat ook goed bekend staat. Het bijzondere aan Annie Connect is dat de 'Annies' grotendeels thuiswerken, dus niet in een grote bedrijfsruimte zoals bij andere callcenters. Ze nemen bij voorkeur mensen aan die een 'grote afstand tot de arbeidsmarkt' hebben. Ze willen overigens geen ongeïnteresseerde targetjagers, maar mensen die een vriendelijk gesprek kunnen voeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

kijk ook even in deze topic als je dat al niet gedaan had:

http://www.goeievraag.nl/vraag/betrouwbaar-thuiswerk-waarbij-emails-leest.5095
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een gouden raad : wees extra voorzichtig. De meerderheid is mala fide omdat niemand durft klacht in te dienen. Ik heb vruchteloos gezocht .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat je beter kunt solliciteren bij bedrijven waarbij het niet noodzakelijk is dat je het werk vanuit het bedrijf zelf doet.

Dan kun je tijdens de sollicitatie afspraken maken over thuiswerken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding