Hoe kun je een sollicitatie-mail netjes bevestigen?

Na maandenlang zoeken naar en reageren op vacatures, terwijl ik mij elke dag met moeite naar mijn huidige baan sleepte, heb ik eindelijk een uitnodiging ontvangen voor een solliciatiegesprek voor mijn droombaan!

Als jarenlang hobby-schrijfster zijnde zou ik dit eigenlijk wel moeten weten, maar door alle zenuwen ben ik compleet kwijt hoe ik dit mailtje netjes kan bevestigen.. :S

Zou iemand mij willen bijstaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.4K

Het beste antwoord

Hierbij bevestig ik de goede ontvangst van uw email.
Ik dank u vriendelijk voor de uitnodiging en zal op het afgesproken tijdstip aanwezig zijn.

Ik verheug mij zeer op ons persoonlijk onderhoud.

Met vriendelijke groet,

Toegevoegd na 6 minuten:
Geachte .....

Toen ik vanochtend mijn mail opende was ik zeer verheugd om van u een uitnodiging te mogen ontvangen.

Middels dit schrijven bevestig ik u dat ik op het afgesproken tijdstip aanwezig zal zijn zodat ik mijn sollicitatiebrief tijdens een persoonlijk gesprek kan toelichten.

Met vriendelijke groet,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi, ik hoop dat je er wat leuks van kunt maken :)