Niet, google er maar eens op er zijn forums zat waar het bol staat van de negatieve reacties op dergelijke thuiswerk centrales.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik denk dat hij sites zoals euroclix bedoeld, is niet echt thuiswerk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Owwwwwwwwwwwwww op die manier, nou in dat geval, paar vrienden wisten te melden dat Euroclix en MoneyMiljonair blijken te betalen alleen blijkt allemaal niet zo snel te gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelf doe ik mee met euroclix en zeker met enquetes gaat het snel. Inmiddels heb ik iets van 50 euro gehad van ze. Verspreid over een lange tijd maar alle beetjes helpen mee vind ik.
ik doe zelf al een aantal jaar mee met een 3-tal, betalingen zijn nog nooit verkeerd gegaan.
zie PB
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Thnx! Maar wat is PB?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een Persoonlijk Beicht check je email
De meeste zijn nep. Degene die wel betalen verdien je niet echt veel mee
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als er al betaald word is het veel werk voor weinig geld
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet op reageren! Thuiswerk is niet betrouwbaar!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zij zo vreselijk veel onbetrouwbare thuiswerksites, google ze maar eens voor de gein......Die met brieven zijn meestal eenmalig een bedrag en dan krijg je een verhaaltje toegestuurd waarin staat hoe je andere mensen weer kunt belazeren.......
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heb er zelf twee, zonder enig proibleem, en zeer strikt in het betalen van je verdiensten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bedoel je gpt waarbij je betaald krijgt om reclame email te ontvangen?
Die programma's zijn over het algemeen wel betrouwbaar hoewel sommige wat sneller zijn met betalen dan anderen. Achter veel van die gpt programma's zitten serieuze advertisingbedrijven die hun busyness niet op het spel willen zetten door onbetrouwbaar te worden.
Bij die gpt's krijg je wel erg weinig betaald, vaak 1 cent per mail. Je steekt er dus een hele hoop tijd in voor een klein beetje. Volgens mij moet je er niet aan beginnen als je een baan hebt.