ik werk met 2 jobs.Nu sukkel ik met mijn rug,heb me bij 1 werkgever ziek gemeld en bij de andere werk ik nog.Kan dit problemen geven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof het wel... Ook wel weer een "goeie vraag!" trouwens. Is het werk bij je ene baas zwaarder dan bij de ander?

Het beste antwoord

Ja dat geeft problemen, ziek is ziek en als je ziek bent dan kun je niet werken... Tenzij het een totaal andere baan is... Ben je parttime metselaar en freelance leraar, dan kun je de fysieke belasting van metselaar niet kunnen maken, maar wel die van leraar... Dat kan wel, maar ook dan kom je snel in de problemen, dus de regel is: Ziek is ziek... En dan overal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je ene baan een baan in de bouw is en je veel moet tillen en sjouwen etc. en de andere is een kantoorbaan waarbij je veel kan zitten dan zou ik me voor kunnen stellen dat het geen probleem is. Maar het licht ook erg aan het begripniveau van de baas!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beide werkgevers moeten op de hoogte zijn dat je 2 banen hebt.

Het mag en kan niet zo zijn dat je bij de ene baas wat oploopt en daardoor niet bij de andere baas kan werken.

Als je werkgevers hiervan op de hoogte zijn zou ik uit voorzorg een gesprek aanvragen bij de bedrijfsarts. En weet hoe je hier verder in moet handelen.