Waar kun je betaalde functies/banen vinden waar je als ervaringsdeskundige kunt gaan werken ?

Zijn er betaalde functies/banen waar je als ervaringsdeskundige kunt gaan werken ?

Bijvoorbeeld in het onderwijs/bedrijfsleven of in de zorg.
Of aan onderzoeken meewerken.
Zo'ja waar kun je die dan vinden ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je tijdens een sollicitatie aannemelijk kunt maken dat je evenveel competenties hebt vanuit je ervaring, als iemand anders met een opleiding, dan kun je overal werk vinden. In de zorg zeker.
Maar ook in onderwijs. En eerlijk waar, voor wie wil werken, er is werk zat. Als je eventueel niet over voldoende zelfvertrouwen beschikt, ga eens informatief praten met een personeelsfunctionaris van een bedrijf, of een bureau.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
We hebben de hoogste werkloosheid sinds jaren en jij denkt dat er voor iedereen die wil werken werk zat is?