Hoe kom je te werken bij Google's X lab?

En welke opleiding(en) heb je daarvoor nodig + hoe oud moet je daarvoor zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

18+, het is in Amerika gebaseerd dus zal je moeten verhuizen en je Nederlandse diploma geldig laten verklaren. Je kan verschillende opleidingen hebben gedaan: design, Hogere informatica en computertechniek etc. Meestal zal je eerst ergens anders bij Google moeten werken en dan een beetje rondvragen of wachten tot er een plek vrijkomt en dan solliciteren.