Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Onder welk paritair comité valt de job webdesigner/front-end developer?

Ik vraag me af in welke categorie de job webdesigner of front-end developer valt. Ik probeer mijn minimum basisloon te berekenen met een A1 (bachelor-diploma) op basis van het paritair comité, maar ik weet dus niet onder welke categorie het valt. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor arbeiders:

het Aanvullend Paritair Comité voor de werklieden (nr. 100), opgericht bij het koninklijk besluit van 04.11.1974
(Belgisch Staatsblad 07.12.1974), laatst gewijzigd bij koninklijk besluit van 07.12.2008 (Belgisch Staatsblad
14.01.2009).

Voor bedienden:

het Paritair Comité voor de audiovisuele sector (nr. 227), opgericht bij koninklijk besluit van 31.05.2001 (Belgisch
Staatsblad 19.06.2001)
“[De werkgevers] die hoofdzakelijk of bijkomstig volgende ondernemingsactiviteiten uitvoeren : (…) 2°
ontwerpen (…) van audiovisuele producten, andere dan langspeelfilms; (…)

De bevoegdheid van het Paritair Comité voor de audiovisuele sector inzake radio- of televisieprogramma's en audiovisuele producten strekt zich uit tot alle mogelijke gebruikte media. Onder media worden onder meer verstaan : (…) c) internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding