Is een secretaresse baan altijd 40 uur ?

Mijn moeder beweerde dat het alleen maar 40 uur, is maar ik ben van mening dat er ook gewoon secretaresses zijn die maar 28-32 uur werken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Is er een baan die altijd 40 uur is? Dat lijkt mij niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De meeste banen zijn overigens 36 uur en dat zou betekenen dat bijna geen één vrouw én secretaresse én moeder is want er zijn maar heel weinig moeders die fulltime werken! Onzin dus.

Het beste antwoord

Nee, het beroep secretaresse kun je op veel manieren invullen, er zijn bedrijven die je voltijd nodig hebben, dus 36 of 40 uur, maar ook bedrijven voor 20, 28 of nog een ander aantal uren. Er zijn ook bedrijven die 2 of 3 secretaresses in dienst hebben, die elkaar afwisselen. Dit is dus geen, per definitie 40 uren baan. Dit kun je checken op de vacature sites.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het ligt maar net aan het bedrijf, maar er zijn genoeg parttime secretaresses aan de gang hoor
anneliez