Mijn nieuwe contract word 18 -27 uren ipv 27 uur, kan ik hierop aanvulling vragen en heeft dit nog gevolgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een contract van 18-27 betekend dat je betaald word voor 18 t/m 27 uur, als je meer dan 27 uur in de week werk krijg je dan 200% betaald :)
Als je 10 uur zou werken word je alsnog 18 uur uitbetaald. dus als je van plan bent om 27+ uur in de week te gaan werken zou ik het zo houden. krijg je als je meer dan 27 uur werkt 200% betaald, mag er dan nog een feestdag zijn krijg je 300% en als die op een zondag is is het 400% hoppa, zo verdien je geld :D