waar kan ik een cursus "!e automonteur" volgen ?

ik ben 2e automonteur, maar wil voor 1e automonteur studeren

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Daarvoor zal je naar het ROC of MBO 3 moeten, die zitten door het hele land. Als je werkt dan zal een deeltijd BOL opleiding het meest geschikt zijn. Je vind de scholen echt overal, in Brabant, Groningen, Drente en ook Amsterdam. Voor de namen van al de scholen die deze studie zeker in hun pakket hebben, lees je de link (het zijn er teveel om allemaal te noemen).