Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een bedrijf opprichten net als Carlink, welke opleiding moet ik ervoor doen?

Ik ben 16 jaar, ik zit op het 4'de klas VMBO-Kader ik ga volgend jaar hopelijk naar het MBO. Maar welke opleiding kan ik het beste doen om een bedrijf net zoals Carlink op te richten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
880

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ondernemer detailhandel: Als ondernemer detailhandel werk je als zelfstandige in verschillende winkelformules (zowel food als non-food) binnen het MKB (Midden- en Klein Bedrijf). Jij kunt als ondernemer leiding geven aan een kleine zelfstandige onderneming.

Om het bedrijf goed te laten draaien stel je een ondernemingsplan op. Daarnaast maak je ook een beleidsplan met allerlei ideeën, gegevens en cijfers die van belang zijn voor het bedrijf. Hierbij houd je rekening met de verschillende onderdelen die belangrijk zijn. Je kunt hierbij denken aan financiën, communicatie, personeel, logistiek en de juridische aspecten van een onderneming. Daarnaast is het van belang om contacten te leggen en te onderhouden met klanten en leveranciers. Het is belangrijk goed op de hoogte te blijven van de marktontwikkelingen.

http://www.roc.nl/default.php?fr=details&id=3652

Toegevoegd na 26 minuten:
Daarna zou je ook nog een HBO opleiding kunnen doen natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding