Wat is een goede site om te importeren vanuit China of VS?

Ik weet dat men kan importeren vanuit China. Toch heb ik eigenlijk nog nooit een goede site gevonden.
Met Google vind ik het erg veel werk. Er zijn namelijk veel 'goedkope' sites. Daarmee bedoel ik sites die erg onduidelijk zijn.

Kan iemand me hier mee helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk even op www.dealextreme.com
daar haal ik ook veel vanaf, ligt eraan wat je zoekt natuurlijk..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, die vallen in Nederland onder de wet, wapens en munitie.
En als je gepakt wordt ermee kun je veroordeeld worden voor verboden wapenbezit..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dealextreme.com heeft een leuk aanbod, maar inmiddels zijn we een aantal jaar verder en zijn er vele Chinese webwinkels bijgekomen de laatste jaren. De meest populaire daarvan zijn Aliexpress en Alibaba. Maar je hebt vele anderen inmiddels. Indien je echt meer over het proces wilt weten kan je het aanraden op deze websites te kijken http://www.chinesewebshop.net/importeren-uit-china/ en https://forum-china.nl/