weet iemand hoeveel je bij de supermarkt Deka verdient als je 16 jaar bent?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt een beetje aan je baas, als het een Deka is van een particulier kan je wellicht wat meer verdienen, maar ga verder maar uit van het minimum loon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom zou een particulier meer betalen als dat niet hoeft? Voor jou tien anderen?

Antwoorden (1)

Het minimumloon voor een 16 jarige is bij een supermarkt € 3,78 bruto per uur.
Je werkgever kan daar natuurlijk van afwijken door iets meer te geven,maar ik zou daar niet vanuit gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maria 16 dankje wel voor je mooie tip
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel voor je mooie tip
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan.