Over je eerste 5700 euro per kalenderjaar houd je zo ongeveer alles. Van al het geld wat je daarboven verdiend tot ongeveer 19.500 euro ga je ongeveer 37% belasting betalen (dus 3,80). Als je daar nog boven komt ga je van elke euro tot 33.360 42% betalen.

Je snapt dat we dus niet een eenduidig antwoord kunnen geven want we weten niet hoeveel uur je in totaal in 2013 gaat werken (je moet ook rekening houden met uren bij een andere baan).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je niet meer verdient dan € 475 per maand houd je door de heffingskortingen alles over. Dus netto € 10 per uur. Laat de werkgever de loonheffingskorting op je salaris toepassen.
fisbel
10 jaar geleden
Per dag 8 uur werk -65 euro.
Google op Bruto - Netto of naar deze link http://www.berekenhet.nl/werk-en-inkomen/bruto-netto-salaris.html
10 jaar geleden
Simpelste manier: een derde gaat op aan belastingen etc.