hoe kom ik aan informatie als ik een jaar wil stoppen met werken?

Ik heb een vaste baan maar wil er een jaar tussenuit om te bedenken wat ik wil in het leven, Wie weet een website?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Onbetaald verlof, is het wat men dan opneemt. Zoek daar eens op in jullie C.A.O.
Poet
10 jaar geleden
In de gouden gids staan allerlei beroepen. Stel je eens voor dat je die beroepen doet en of daarvan gelukkig gaat worden.

Antwoorden (1)

zoek op internet naar sites over sabbatical years, er zijn er meerdere
http://www.hoedoe.nl/werk-carriere/loopbaan/hoe-pak-ik-een-sabbatical-aan.
Dit is er al een van.
verder is er ook nog sabbatical.startpagina.nl maar die is nu in onderhoud blijkbaar dus ik kan niet zien wat er op staat, probeer dat later
anneliez