Kan je als 17 jarige in de Mediamarkt werken?

Ik ben op zoek naar een nieuw bijbaantje, weet iemand toevallig of ze bij de mediamarkt ook 17 jarigen aannemen als verkoper? Want ik zie hier een vacature staan voor verkoper (13-32 uur), maar nergens zie ik een minimum leeftijd staan, wel vragen ze naar MBO werk- en denkniveau, ik ga na de vakantie naar VWO 6, ik vraag me af of dit ook wordt gezien als MBO niveau of hoger.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

Ik heb voor je zitten zoeken en er zijn inderdaad over heel Nederland veel van die vakantiebaantjes voor die hoeveelheid uur. Nergens staat een leeftijd bij maar je hebt wel MBO werk- en denkniveau. Als je nat gaat op de productkennis die ook overal in de advertenties staat zullen ze je niet aannemen.

Probeer het gewoon, zeker als je veel weet van bepaalde productgroepen die ze verkopen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel, dan ga ik het gewoon proberen en eventueel stuur ik hen nog een mail met de vraag. Overigens staat er ook niet bij waar je komt te staan als verkoper, neem aan dat je niet alles van elk product in de hele winkel hoeft te weten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je googelt zie je dat ze soms wel erbij zetten voor welke afdeling. Ik denk dat ze de mensen van jouw vacature dus overal inzetten.