Hoe bereken ik mijn exact aantal vakantieuren?

Ik ben werkzaam in de zorg en val dus onder het cao vvt. Nu ben ik aan het kijken op hoeveel vakantieuren ik recht heb per jaar. Nu is het tabel wat ik gevonden heb berekend op een fulltimer (36 uur) maar ik werk 32 uur. Hoe kan ik berekenen op hoeveel uur ik recht heb?
Een fulltimer die 36 uur werkt en geboren is in 1979 heeft recht op 237 (wettelijke,boven wettelijke en pbl uren zijn hier allen in berekend)

Op hoeveel uur verlof heb ik recht?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.1K

Antwoorden (1)

Je deelt het aantal vakantie uren van een fulltimer 36 uur door elkaar dus vakantie uren delen door 36 en daarna met 32 vermenigvuldigen en dan heb je je antwoord.